3 herní prvky, které Syndicate posune na novou úroveň! – 3. část

Nejvýraznější změny, které doprovází nový díl Assassin’s Creed Syndite, můžeme zaznamenat právě u pohybu. Viktoriánský Londýn je obrovské město a značně se liší od všech předešlých lokací, které jsme v sérii mohli navštívit. Rozvoj průmyslu a nával venkovského obyvatelstva si vynutil výstavbu větších dopravních tahů a stovek velkokapacitních budov. Hráče tak čeká nezvyklé prostředí se spoustou nových příležitostí a překážek. Syndicate například zavádí vystřelovací hák, který umožní snadněji šplhat na vysoké stavby a dovolí pohodlné přeručkování mezi dvěma domy, oddělenými širokou ulicí. Jde v podstatě o jakýsi přirozený vývoj, neboť tento hák s parkourem (běháním a šplháním po jakýchkoliv objektech) souvisí, respektive ho doplňuje.

Dále tvůrci zapracovali také na drobných chybách, které se ve hře stávají. Například když běžíte a vaše postava skáče na objekty, které jste chtěli jenom oběhnout, atp.

Tou nejvítanější novinkou ve hře jsou však kočáry. Ať se vám zalíbí jakýkoliv, bude váš. Stačí naskočit, převzít otěže a koně už vás dopraví, kam chcete. Kromě toho se budete moct také v kočárech schovávat nebo s nimi unášet lidi na ulici. Jestliže si ale nedáte při krádeži kočáru pozor a zahlédnou vás nepřátelé, sami si nějaký dostavník převezmou a začnou vás pronásledovat a budou se snažit, přeskočit k vám. Když se jim to podaří, můžete se těšit na zběsilou podívanou. Vy budete muset skočit na strop kočáru a setřást útočníka, zatímco koně poběží neřízeně vpřed. Když se vám to podaří, můžete navíc přeskočit na kočár vedle a pokračovat v cestě.

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments