Jak vysvětlil kreativní ředitel hry Marc-Alexis Côté, Viktoriánské období bylo na seznamu nejatraktivnějších prostředí už od počátku série. Řada na něj však přišla až teď a to z jednoho klíčového důvodu. Podle Côtého potřebovala totiž série znovu inovovat a není prý žádný lepší způsob, než hru posunout do modernějšího prostředí, pro což byl Londýn jasná volba. Může nabídnout zbrusu nový příběh, krajinu, ale především také dosud nepoznané herní prvky viz. vystřelovací hák, lepší zbraně a mnoho dalšího.
Průmyslová revoluce může tedy prý ohromit mnohým, obzvlášť, když do jejího dokonalého zpracování vložili tvůrci veškeré své úsilí. Côté dokonce prohlašuje, že se týmu podařilo Londýn oživit a rozhýbat tak, jako žádné jiné místo v celé Assassin’s Creed sérii. Jako příklad poukazuje na Temži, po které prý pluje jedna loď za druhou, každá jiné velikosti a jiného nákladu, ostatně jako všechna vozidla v AC Syndicate! Na závěr dodává, že na starších konzolích by takto živé město vytvořit nedokázali, což byl také důvod, proč vyhrál Londýn až teď.