Assassins Creed Valhalla - Jak dosáhnout nejlepšího konce? (Best Ending)

Na této stránce našeho průvodce jsme uvedli podrobné informace o tom, jak odemknout nejlepší konec ve hře Assassin’s Creed Valhalla. Dozvíte se, jaké jsou požadavky na dobré zakončení dobrodružství a jak splnit požadavky nutné k tomu, abyste se dočkali nejlepšího zakončení.

Z pochopitelných důvodů tato stránka obsahuje velké spoilery týkající se finále kampaně a některých klíčových příběhových událostí – důležitých voleb, které se během hry objeví.

 

Jaké je nejlepší zakončení hry Assassin’s Creed Valhalla?

Ve hře AC Valhalla existují dva neformální konce – jeden z nich lze označit za dobrý / nejlepší konec a druhý za špatný konec. Oba konce se zaměřují na postavu jarlaSgurda, kterému podléhá Eivor a který je jednou z nejdůležitějších postav hry. Při postupu kampaní na vás čeká několik důležitých rozhodnutí a to, jak se v nich zachováte, ovlivní, jaký konec se zobrazí ve finále dobrodružství.

Bez ohledu na Sigurdovu dějovou linii se hrou táhne také nit Řádu Prastarých, jejímž hlavním cílem je identifikovat a zlikvidovat vůdce Řádu. Toto vlákno s hlavním příběhem nesouvisí a je zcela nepovinné – podrobně jsme ho popsali v samostatné kapitole našeho průvodce nazvané Order of the Ancients.

Jaká důležitá rozhodnutí ovlivňují Sigurdův postoj?

Ve hře je 5 důležitých voleb týkajících se Sigurda. Každá z těchto voleb může zlepšit nebo zhoršit Sigurdův postoj k Eivorovi.

Důležitá volba 1/5 – Odvoz materiálu do Anglie. Toto rozhodnutí je učiněno na konci počáteční ságy – linie výpravy v Norsku, kdy se Sigurd, Eivor a další Vikingové vydávají dobýt Anglii. Jedná se o hlavní úkol s názvem The Seas of Fate.

  1. Ponechání materiálů v Norsku (v rukou Styrbjorna – Sigurdova otce) zlepší Sigurdův postoj.
  2. Pokudsi suroviny vezmete s sebou do Anglie (abyste je použili pro rozšíření první osady a ignorovali skutečnost, že suroviny patřily Styrbjornovi), způsobí to zhoršení Sigurdova postoje.

Důležitá volba 2/5 – Románek s Randvi. Příležitost k tomuto románku se objeví v rané fázi hry. V našem případě se tento námět objevil po splnění úkolové linie Východní Anglie. Začátek romance s Randvi a její průběh jsou popsány v samostatné kapitole příručky – jedná se o vedlejší úkol s názvem Taken for Granted.

  1. Odmítnutí Randviho námluv poté, co spontánně políbí Eivor (dialogové možnosti zůstat přáteli a že to není vhodná doba na románek), zlepší Sigurdův postoj.
  2. Románek s Randvi v Sigurdově nepřítomnosti způsobí, že se Sigurdův postoj zhorší.

Důležitá volba 3/5 – Konfrontace se Sigurdem a Basim v Oxenefordscire. Konfrontace s těmito postavami proběhne při plnění příběhové linie v regionu Oxenefordscire, konkrétně v hlavní misi nazvané Blood from a Stone.

  1. Zdržení se úderů pěstí do Sigurda a Basima zlepší Sigurdův postoj.
  2. Udeření Basima a následně Sigurda (musí dojít k oběma) způsobí zhoršení Sigurdova postoje.

Důležitá volba 4/5 – Rozhodnutí o poraženém Dagovi. Konfrontace s Dagem proběhne po dokončení dějové linie v regionu Cent. Dag vyzve Eivora na souboj o vedení klanu v Sigurdově nepřítomnosti. Hra bere v úvahu rozhodnutí, které učiní klečící v blízkosti poraženého, umírajícího Daga. Samotná konfrontace je podrobněji popsána na stránce s názvem Dagova sekera – dát mu ji, nebo ne?

  • PokudDagovi dáte jeho sekeru a umožníte mu dostat se do Valhally, zlepšíte tím Sigurdův postoj.
  • Odmítnutí Dagovy sekery a jeho „poslání“ do Helheimu Sigurdův postoj zhorší.

Důležitá volba 5/5 – Sigurdův úsudek o Gudrun a Holgerovi. Scéna z rozsudku další hádky mezi těmito postavami se spustí po splnění úkolů v Suthsexe a Essexe. Eivor bude chtít zpočátku vynést rozsudek, ale nakonec ho nahradí Sigurd, který jako současný jarl učiní konečné rozhodnutí.

  1. Souhlas se Sigurdovým rozsudkem zlepší Sigurdův postoj.
  2. Nesouhlas se Sigurdovým rozsudkem zhorší Sigurdův postoj k vám.

Důsledky našich rozhodnutí a volby konce

Sigurd a hra se budou „řídit“ vašimi rozhodnutími ve finále hlavní dějové linie, tj. při návštěvě tajemného místa v kraji Hordafylke – hlavního úkolu A Brother’s Keeper.

Po poražení Basima Sigurd shrne váš dosavadní vztah , přičemž zobrazí volby, které rozhodly o jeho rozhodnutí.

Pokud chcete vidět nejlepší konec, musí převažovat počet rozhodnutí ve prospěch Sigurda, tj. musí nastat jedna ze tří situací:

  • 5krát jste se rozhodli ve prospěch Sigurda, 0krát proti němu.
  • Čtyřikrát jste zvolili volbu příznivou pro Sigurda, 1krát proti němu.
  • Třikrát jste zvolili volbu ve prospěch Sigurda, dvakrát proti němu.

Nejlepší konec ve hře Assassin’s Creed Valhalla znamená, že se Sigurd rozhodne zůstat v Anglii s Eivorou. Sigurd se vzdá titulu jarla, odstraní se na vedlejší kolej a jmenuje Eivora novým vůdcem klanu Havranů. Eivorovy vztahy se Sigurdem zůstanou přátelské.

Pokud pro změnu zvítězí rozhodnutí v neprospěch Sigurda, zobrazí se „horší“ konec – Sigurd se po všech událostech finále kampaně rozhodne zůstat v Norsku a nevrátit se s Eivorou do Anglie.