Na této stránce našeho průvodce jsme uvedli podrobné informace o tom, jak odemknout nejlepší konec ve hře Assassin’s Creed Valhalla. Dozvíte se, jaké jsou požadavky na dobré zakončení dobrodružství a jak splnit požadavky nutné k tomu, abyste se dočkali nejlepšího zakončení.
Z pochopitelných důvodů tato stránka obsahuje velké spoilery týkající se finále kampaně a některých klíčových příběhových událostí – důležitých voleb, které se během hry objeví.
Navigace
Jaké je nejlepší zakončení hry Assassin’s Creed Valhalla?
Ve hře AC Valhalla existují dva neformální konce – jeden z nich lze označit za dobrý / nejlepší konec a druhý za špatný konec. Oba konce se zaměřují na postavu jarlaSgurda, kterému podléhá Eivor a který je jednou z nejdůležitějších postav hry. Při postupu kampaní na vás čeká několik důležitých rozhodnutí a to, jak se v nich zachováte, ovlivní, jaký konec se zobrazí ve finále dobrodružství.
Bez ohledu na Sigurdovu dějovou linii se hrou táhne také nit Řádu Prastarých, jejímž hlavním cílem je identifikovat a zlikvidovat vůdce Řádu. Toto vlákno s hlavním příběhem nesouvisí a je zcela nepovinné – podrobně jsme ho popsali v samostatné kapitole našeho průvodce nazvané Order of the Ancients.
Jaká důležitá rozhodnutí ovlivňují Sigurdův postoj?
Ve hře je 5 důležitých voleb týkajících se Sigurda. Každá z těchto voleb může zlepšit nebo zhoršit Sigurdův postoj k Eivorovi.
Důležitá volba 1/5 – Odvoz materiálu do Anglie. Toto rozhodnutí je učiněno na konci počáteční ságy – linie výpravy v Norsku, kdy se Sigurd, Eivor a další Vikingové vydávají dobýt Anglii. Jedná se o hlavní úkol s názvem The Seas of Fate.
- Ponechání materiálů v Norsku (v rukou Styrbjorna – Sigurdova otce) zlepší Sigurdův postoj.
- Pokudsi suroviny vezmete s sebou do Anglie (abyste je použili pro rozšíření první osady a ignorovali skutečnost, že suroviny patřily Styrbjornovi), způsobí to zhoršení Sigurdova postoje.
Důležitá volba 2/5 – Románek s Randvi. Příležitost k tomuto románku se objeví v rané fázi hry. V našem případě se tento námět objevil po splnění úkolové linie Východní Anglie. Začátek romance s Randvi a její průběh jsou popsány v samostatné kapitole příručky – jedná se o vedlejší úkol s názvem Taken for Granted.
- Odmítnutí Randviho námluv poté, co spontánně políbí Eivor (dialogové možnosti zůstat přáteli a že to není vhodná doba na románek), zlepší Sigurdův postoj.
- Románek s Randvi v Sigurdově nepřítomnosti způsobí, že se Sigurdův postoj zhorší.
Důležitá volba 3/5 – Konfrontace se Sigurdem a Basim v Oxenefordscire. Konfrontace s těmito postavami proběhne při plnění příběhové linie v regionu Oxenefordscire, konkrétně v hlavní misi nazvané Blood from a Stone.
- Zdržení se úderů pěstí do Sigurda a Basima zlepší Sigurdův postoj.
- Udeření Basima a následně Sigurda (musí dojít k oběma) způsobí zhoršení Sigurdova postoje.
Důležitá volba 4/5 – Rozhodnutí o poraženém Dagovi. Konfrontace s Dagem proběhne po dokončení dějové linie v regionu Cent. Dag vyzve Eivora na souboj o vedení klanu v Sigurdově nepřítomnosti. Hra bere v úvahu rozhodnutí, které učiní klečící v blízkosti poraženého, umírajícího Daga. Samotná konfrontace je podrobněji popsána na stránce s názvem Dagova sekera – dát mu ji, nebo ne?
- PokudDagovi dáte jeho sekeru a umožníte mu dostat se do Valhally, zlepšíte tím Sigurdův postoj.
- Odmítnutí Dagovy sekery a jeho „poslání“ do Helheimu Sigurdův postoj zhorší.
Důležitá volba 5/5 – Sigurdův úsudek o Gudrun a Holgerovi. Scéna z rozsudku další hádky mezi těmito postavami se spustí po splnění úkolů v Suthsexe a Essexe. Eivor bude chtít zpočátku vynést rozsudek, ale nakonec ho nahradí Sigurd, který jako současný jarl učiní konečné rozhodnutí.
- Souhlas se Sigurdovým rozsudkem zlepší Sigurdův postoj.
- Nesouhlas se Sigurdovým rozsudkem zhorší Sigurdův postoj k vám.
Důsledky našich rozhodnutí a volby konce
Sigurd a hra se budou „řídit“ vašimi rozhodnutími ve finále hlavní dějové linie, tj. při návštěvě tajemného místa v kraji Hordafylke – hlavního úkolu A Brother’s Keeper.
Po poražení Basima Sigurd shrne váš dosavadní vztah , přičemž zobrazí volby, které rozhodly o jeho rozhodnutí.
Pokud chcete vidět nejlepší konec, musí převažovat počet rozhodnutí ve prospěch Sigurda, tj. musí nastat jedna ze tří situací:
- 5krát jste se rozhodli ve prospěch Sigurda, 0krát proti němu.
- Čtyřikrát jste zvolili volbu příznivou pro Sigurda, 1krát proti němu.
- Třikrát jste zvolili volbu ve prospěch Sigurda, dvakrát proti němu.
Nejlepší konec ve hře Assassin’s Creed Valhalla znamená, že se Sigurd rozhodne zůstat v Anglii s Eivorou. Sigurd se vzdá titulu jarla, odstraní se na vedlejší kolej a jmenuje Eivora novým vůdcem klanu Havranů. Eivorovy vztahy se Sigurdem zůstanou přátelské.
Pokud pro změnu zvítězí rozhodnutí v neprospěch Sigurda, zobrazí se „horší“ konec – Sigurd se po všech událostech finále kampaně rozhodne zůstat v Norsku a nevrátit se s Eivorou do Anglie.