Puppets and Prisoners

Tato stránka průvodce Assassin’s Creed Valhalla obsahuje návod na úkol Puppets and Prisoners.

Eivor se vrací k opatovi Cynebertovi se zprávou. Nyní musí vymyslet způsob, jak se vypořádat s budoucím ealdormanem.

Odměna: 5100 zkušeností.

Zpráva pro Cyneberta

Jdi na schůzku s opatem a předej mu zprávu – setkáš se s ním v přístavu v doprovodu Basima. Cynebert nebude spokojen s tím, jak se věci vyvinuly. Eivor mu řekne o jejich plánu. Pokud vše půjde podle plánu, Tedmund bude opatovi vděčit za svůj život.

Basim se připojí k rozhovoru. Když se ho zeptáš, zda něco tají (první možnost dialogu), řekne ti, že slyšel zvěsti, že Tedmunda vylákali, aby osobně dohlížel na práce na opevnění Canterbury.

Následujte Basima

Nasedněte na koně a jeďte s Basimem do Beamasfieldu. Během jízdy Basim rozptýlí Eivorovy pochybnosti o opatově loajalitě – pokud jim Fulka nevydá, Basim ho sám zabije a bude pokračovat v pátrání.

Najdi a unes Tedmunda

Osada Beamasfield je dobře střežená. Pokud nechceš, nemusíš bojovat. Stačí se vplížit do hlavní budovy – hodovní síně. Muž se nachází uvnitř této budovy nebo v její blízkosti.

 

Svaž ho, pak seber Tedmunda a odveď ho z tábora. Posaď ho na hřbet koně a jeď na určené místo – mýtinu u Megality Medeuage.

Pokud se Tedmund pokusí utéct a uvízne na překážce, nemusí se vám ho podařit chytit. Když se tak stane, střelte ho lukem nebo zasáhněte zbraní – měla by se opět zpřístupnit možnost ho přivázat.

Položte ho na zem a sledujte vystřiženou scénu, ve které opat Cynebert zachraňuje Tedmunda z rukou jeho mučitelů. Ukáže se však, že zajatý muž není tím, za koho se vydává – byl zaplacen, aby předstíral, že je Tedmund.

Falešný Tedmund však navrhne plán: Eivor a Basim se mohou vydat do nedalekého tábora nájezdníků a chránit je před Tedmundovými vojáky. Počítají s tím, že válečníci odvedou pozornost nepřítele během útoku na Rouecistre. Ty můžeš rozhodnout, co se stane se Šergarem.

  1. Vezmeme ho s sebou: Vezmeš ho s sebou a on udělá to, co předtím slíbil. Přinutí vojáky, aby odešli. Díky tomu můžete zachránit normanské bojovníky bez krveprolití;
  2. Dělej si s ním, co chceš: Necháváš ho u opata a ten prohlásí, že Šergar složí přísahu mlčení. Zde budeš muset bojovat s vojáky v táboře.

Šergara si samozřejmě můžeš vzít s sebou, a přesto budeš nucen vojáky v táboře zlikvidovat.

Promluvte si s Dány

Bez ohledu na vaši volbu je vaším dalším cílem promluvit si se zajatými Normany. Jako poděkování za propuštění vám nabídnou své lodě a zbraně – budete je potřebovat v nadcházející bitvě.

Úkol skončí po vystřižené scéně. Jako odměnu obdržíte 5100 zkušeností.

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments