Přečtěte si exkluzivní rozhovor s výkonným ředitelem vývoje Assassins Creed Syndicate. V něm se mimojiné dozvíte, kolik lidí pracuje na novém Assassins Creed Syndicate nebo jaké jsou plány do další let. Rovněž si můžete přečíst detailní informace o zbraních a možnostech ze hry. To vše v rozhovoru na našem webu.
Vy jste z pobočky Ubisoft Quebec, ale lide z předváděcí místnosti byli z pobočky v Singapuru? Kolik týmů pracuje na Assassin’s Creed Syndicate?
SP: Na Assassin’s Creed Syndicate pracuje celkem 9 studií.
Vážně? Kolik to může být odhadem lidí?
SP: Naposledy, když jsem na na to ptal, bylo to necelých 1000 lidí.
Nedávno jsem byl v EA a tam pracovalo na Mirror’s Edge Catalyst jen 60 až 70 lidí. Proč potřebuje Assassin’s Creed tolik zaměstnanců? Hádám, že je to kvůli množství detailů ve hře, ale to je vážně nemožné zařídit to nějak jinak?
SP: Myslím, že jinak by to trvalo podstatně déle vytvořit a pochybuji, že by byla hra tak nápaditá, kdyby se do jejího vývoje nezapojila všechna tato studia.
Předpoklávám, že hru vyvíjíte už zhuba tak 2–3 roky, že ano?
SP: Ano, v produkci je již přes 2 roky.
Řekl bych, že reakce na minulý díl byly poněkud…smíšené. Mělo to nějaký efekt na vaše plány pro tuto hru?
SP: Myslím, že některá rozhodnutí ohledně Sydicate, například zaměření na single-player či chybějící kooperace amultiplayer byla rozhodnutí, která jsme učinili s cílem zaměřit se na to, co považujeme za jádro Assassin’s Creed série a co fanoušci chtějí. Příběh, krásný otevřený svět, spousta obsahu k prozkoumání… takže myslím, že jsme si z toho vzali dost.
Hra se odehrává ještě víc v budoucnosti, než jakékoliv předchozí díly Assassin’s Creed. Jak to ovlivnilo například používání zbraní?
SP: Snažíme se do hry vnést nové, moderní věci. Některé naše zbraně jsou například na šest a více nábojů, což nikdy nebylo. Dost jsme se zaměřili, aby moderní zbraně zapadly do celkové výbavy a působily tak přirozeně.
Jak běžné jsou ve hře tyto moderní zbraně a předměty? V demoverzi jsem jich moc neviděl.
SP: Například zde na obrázku můžeme vidět voltaickou bombu, jednu z nejmodernějších zbraní ve hře. Funguje tak, že ji hodíte na zem a do nepřátel v okolí udeří elektrická rána, což jim ublíží a trochu je i ochromí. Jde tedy o skvělého pomocníka, když potřebujete utéct nebo rozpoutat melu.
V poslední době už tu bylo několik her odehrávajících se ve Viktoriánském období, ale na všech mi vadilo, že jsem se v nich moc nepobavil. Když však o této době slyším, vždy si vzpomenu na novely (Flashman) a absurdní britské podivíny, ale zdá se, že hra bere tuto dobu seriózně. A obávám se ještě víc, protože AC není znám pro smysl pro humor…
SP: Humor byl rozhodně jednou z částí, na který jsme se při vytváření příběhu a prostředí zaměřili. V minulých letech bych řekl, že hra opravdu bere sama sebe občas až příliš vážně. Chtěli jsme tedy atmosféru tohoto dílu odlehčit a myslím, že se nám to povedlo.
Můžeme očekávat třeba nějaké obrovské kníry?
SP: U některých postav absolutně!
I přesto bych se vsadil, že nemůžeme upravovat podobu knírku. Třeba konkrétně u Evie.
SP: [smích] Ne, obličej přizpůsobovat nelze.
Když budu běhat ve Viktoriánském Londýně, chci obrovský knírek a velký cilindr!
SP: A co jednokolku? [smích]
Děkuji za rozhovor.