Vývoj Assassins Creed Shadows je delší než Valhalla

Ubisoft potvzuje, že čekání na Assassins Creed Shadows bylo delší než na Valhallu. A to zejména z důvodu, že si tým dal čas na autentickou iteraci a zajištění přesného vykreslení feudálního Japonska.

Vedoucí producent Karl Onnée vysvětluje, že by se nový díl Assassins Creed mohl dát dohromady rychleji, než se týmu podařilo se Shadows, ale nemuselo by to nutně vést k úspěchu.

Předobjednejte Assassins Creed Shadows zde.

„Vždy jde o rovnováhu mezi časem a náklady, ale čím více času máte, tím více můžete iterovat, „ říká. „Ano, můžete na projekt nasadit více lidí a udělat ho za kratší dobu, ale to vám nedá více času na iterace, protože trvá, než získáte zpětnou vazbu od hráčů, týmu… a pak zjistíte, co funguje a co ne a jak to zlepšit. Čtyři roky jsou podle mě správná rovnováha, abyste mohli projít od konceptu k výrobě a získat zpětnou vazbu potřebnou k přizpůsobení.“

Dalším důvodem delšího vývoje Assassins Creed Shadows je snaha vytvořit hru, která bude co nejvíce „autentická“. O vyobrazení Japonska ze strany Ubisoftu se mluví již dlouho. Nedávno se studio omluvilo za propagační materiály, které „vyvolaly obavy v japonské komunitě“. Když však Onnée mluví o snaze týmu dosáhnout autentického zobrazení, říká, že je to pro tým záležitost „hrdosti“ a také „velmi dlouhý proces“, aby to bylo správně.

„Když stavíme japonský dům z feudálního Japonska, je to něco úplně jiného než třeba francouzský středověký dům nebo anglický,“ říká. „Takže se jako výtvarníci musíte naučit, kam co ve feudálním japonském domě patří… třeba tam nepatří jídlo. Musíte si sehnat všechno, co potřebujete vědět, a naučit se to. A ten proces je dlouhý.“

„Feudální Japonsko to samozřejmě není, ale je dobré se na místo podívat, protože teprve pak si uvědomíme, že je úplně jiné, než si myslíme. Je to velmi zajímavé, protože když tam tým jel, jedna z věcí, která tam vyskočila, byly lesy a jejich stav. Vytvořili jsme několik lesů podle krajiny Řecka [pro Odysseu], ale když jsme tam jeli, všimli jsme si, že je to úplně jinak, než jsme udělali, a museli jsme to změnit. Na tyhle věci nemusíte nutně přijít, když děláte historický výzkum.

„Jsou to takové drobnosti, které jsou velmi důležité, protože si tak lépe uvědomíte rozměry stavby, kultury, památek a svatyní, které stojí dodnes… je důležité to všechno správně znázornit.“

Assassins Creed Shadows vychází 15. listopadu 2024 pro PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5. Objednávat můžete zde.

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments